Curriculum Vitae

Personalia
Naam:                         Yvette Jolanda Werkman
Adres:                         Rosweydelaan 39, 3454 BM De Meern
Telefoonnummer:          06-51710180
Email:                          yvette@yvettewerkman.nl
Geboortedatum:           15 november 1974, Haarlem
Burgerlijke staat:          ongehuwd/samenwonend
Nationaliteit:                Nederlandse

Werkervaring

2013 - heden Yvette Werkman

Verschillende opdrachten voor verschillende opdrachtgevers

 

2005 – 2013 USG Legal Professionals

01/09/2008 – 01/09/2013
Directiesecretaresse/coördinator frontoffice/Kwaliteitsmedewerker
Coördineren van de werkzaamheden van de frontoffice (juridische secretariaat en management assistentes) en indien nodig de medewerkers van de frontoffice vervangen.
Ondersteuning bieden aan de resourcemanagers en aan het commerciële team.
Ondersteunen van de algemeen directeur, financieel directeur en de senior bedrijfsjurist. 

01/05/2005 – 01/09/2008
Hoofd Bedrijfsbureau en facilitaire dienst
Coördineren verhuizing van twee locaties naar één en samenvoegen twee secretariaten tot één secretariaat, leiding geven aan het secretariaat, de receptiemedewerkers en de facilitair medewerker. Opzetten van processen binnen het secretariaat en de facilitaire dienst. Coördineren interne verhuizingen, contacten onderhouden met leveranciers, verzorgen BHV opleiding en contact onderhouden met beheerder van het pand.

1999 – 2005 Consolid 
Senior Intercedent 
Mijn loopbaan binnen Consolid zag er als volgt uit:
01/04/2002 – 01/05/2005 Senior Intercedent
01/01/2001 – 01/04/2002 Vestigingsmanager 
13/09/1999 – 31/12/2000 Intercedent 
Mijn laatste werkzaamheden bestonden uit: vervangen vestigingsmanager en intercedenten bij afwezigheid, functioneel leidinggeven aan de intercedenten, voorbereiden kostenbegroting en verkoopplan in samenwerking met de vestigingsmanager en zorg dragen voor de uitvoering van het verkoopplan. Resultaatontwikkelingen rapporteren aan de vestigingsmanager, zorg dragen voor de afhandeling van klachten en verbetervoorstellen doen, werving en selectie van uitzendkrachten, bezoeken bestaande relaties op leidinggevend niveau, contacten onderhouden met reïntegratiebureaus, verlonen van de uitzendkrachten, begeleiden en afhandelen ziekmeldingen van uitzendkrachten, formuleren van een acquisitie- en promotieplan samen met de vestigingsmanager.

1998 – 1999 Van der Kaay Training en Advies
Opleidingsadviseur
Van der Kaay Training en Advies verzorgt trainingen gericht op “persoonlijke groei” en de opleiding bedrijfshulpverlener. Onderstaand mijn voornaamste taken.
Opzetten algehele administratie, telefonisch acquisitie, verrichten van de administratie voor alle cursussen en trainingen, onderhouden contacten met opdrachtgevers, geven van adviezen over cursussen en trainingen, ontvangen van gasten en eventueel cursisten op de locatie in Zeewolde, toetsen van nieuwe cursus- en trainingslocaties en PR in de vorm van beursactiviteiten en het schrijven van persberichten.

1997 – 1998 VNV Training & Advies
Coördinator Training & Advies
Het verzorgen van opleidingen en trainingen voor het eigen personeel van VNV en externe klanten, het geven van adviezen over opleidingen en trainingen, onderhouden contacten met opdrachtgevers, maken van offertes, geven en maken van presentaties, verzorgen van de administratie en het lesmateriaal, toetsen cursuslocaties.

Nevenwerkzaamheden
2008- 2011 Penningmeester oudercommissie Koningin Beatrixschool

Overige werkervaring
1988 – 1997
In deze periode heb ik voor verschillende uitzendbureaus gewerkt. Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit: receptioniste/telefoniste, administratief medewerkster, horecawerkzaamheden en magazijnwerk.

Opleidingen
HAVO, scholengemeenschap ’t Lorentz te Arnhem
Diploma 1992
HBO Sociaal Juridische Dienstverlening (SJD)
Hogeschool van Utrecht, Faculteit Sociaal Agogische Opleidingen (FSAO) te Culemborg.
Diploma 1996
HEAO Bedrijfskunde voor de arbeidsmarkt - BK1
ARTRA Middle Management Arbeidsmarkt
MMA 2000 – 2001 certificaat behaald

Cursussen
Gegevens invoer Scope Unlimited 6 mei 1997
Cursus Acquisitie & opdrachtverwerving 16 december 1998
Uitzendmedewerker (ARTRA) 5 februari 2000
Training detacheren (ARTRA) november 2000
Training beoordelingsgesprekken (BDO) november 2000
Diverse interne trainingen 1999 – heden
Cursus juridisch secretaresse 2006

Computerervaring
Word, Excel, Outlook, Powerpoint, Synergy, Explorer, RIS

 

Schrijf een commentaar: (Klik hier)

123website.nl
Tekens over: 160
OK Verzenden.
Bekijk alle commentaren

Nieuwe commentaren

20.03 | 14:57
Home heeft ontvangen 1
Je vindt deze pagina leuk