Personalia
Naam: Yvette Jolanda Werkman
Adres:
Rosweydelaan 39, 3454 BM De Meern
Telefoonnummer: 06-51710180
Email: yvette@yvettewerkman.nl
Geboortedatum: 15 november 1974, Haarlem
Burgerlijke staat: ongehuwd/samenwonend
Nationaliteit: Nederlandse
Werkervaring
2013 - heden Yvette Werkman
Verschillende opdrachten voor verschillende opdrachtgevers
2005 – 2013 USG Legal Professionals
01/09/2008 – 01/09/2013
Directiesecretaresse/coördinator frontoffice/Kwaliteitsmedewerker
Coördineren van de werkzaamheden van de frontoffice (juridische secretariaat en management assistentes) en indien nodig de medewerkers van
de frontoffice vervangen.
Ondersteuning bieden aan de resourcemanagers en aan het commerciële team.
Ondersteunen van de algemeen directeur, financieel directeur en de senior bedrijfsjurist.
01/05/2005 – 01/09/2008
Hoofd
Bedrijfsbureau en facilitaire dienst
Coördineren verhuizing van twee locaties naar één en samenvoegen twee secretariaten tot één secretariaat, leiding geven aan het secretariaat, de receptiemedewerkers en de facilitair
medewerker. Opzetten van processen binnen het secretariaat en de facilitaire dienst. Coördineren interne verhuizingen, contacten onderhouden met leveranciers, verzorgen BHV opleiding en contact onderhouden met beheerder van het pand.
1999
– 2005 Consolid
Senior Intercedent
Mijn loopbaan binnen Consolid zag er als volgt uit:
01/04/2002 – 01/05/2005 Senior Intercedent
01/01/2001 – 01/04/2002 Vestigingsmanager
13/09/1999 – 31/12/2000 Intercedent
Mijn laatste werkzaamheden bestonden uit: vervangen vestigingsmanager en intercedenten bij afwezigheid, functioneel leidinggeven aan de intercedenten, voorbereiden kostenbegroting en verkoopplan in samenwerking
met de vestigingsmanager en zorg dragen voor de uitvoering van het verkoopplan. Resultaatontwikkelingen rapporteren aan de vestigingsmanager, zorg dragen voor de afhandeling van klachten en verbetervoorstellen doen, werving en selectie van uitzendkrachten,
bezoeken bestaande relaties op leidinggevend niveau, contacten onderhouden met reïntegratiebureaus, verlonen van de uitzendkrachten, begeleiden en afhandelen ziekmeldingen van uitzendkrachten, formuleren van een acquisitie- en promotieplan samen met de
vestigingsmanager.
1998 – 1999 Van der Kaay Training en Advies
Opleidingsadviseur
Van der Kaay Training en Advies verzorgt trainingen gericht op “persoonlijke groei” en de opleiding
bedrijfshulpverlener. Onderstaand mijn voornaamste taken.
Opzetten algehele administratie, telefonisch acquisitie, verrichten van de administratie voor alle cursussen en trainingen, onderhouden contacten met opdrachtgevers, geven van adviezen over cursussen
en trainingen, ontvangen van gasten en eventueel cursisten op de locatie in Zeewolde, toetsen van nieuwe cursus- en trainingslocaties en PR in de vorm van beursactiviteiten en het schrijven van persberichten.
1997 – 1998 VNV
Training & Advies
Coördinator Training & Advies
Het verzorgen van opleidingen en trainingen voor het eigen personeel van VNV en externe klanten, het geven van adviezen over opleidingen en trainingen, onderhouden contacten met
opdrachtgevers, maken van offertes, geven en maken van presentaties, verzorgen van de administratie en het lesmateriaal, toetsen cursuslocaties.
Nevenwerkzaamheden
2008- 2011 Penningmeester oudercommissie Koningin Beatrixschool
Overige werkervaring
1988 – 1997
In deze periode heb ik voor verschillende uitzendbureaus gewerkt. Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit: receptioniste/telefoniste, administratief medewerkster, horecawerkzaamheden
en magazijnwerk.
Opleidingen
HAVO, scholengemeenschap ’t Lorentz te Arnhem
Diploma 1992
HBO Sociaal Juridische Dienstverlening (SJD)
Hogeschool van Utrecht, Faculteit Sociaal Agogische Opleidingen
(FSAO) te Culemborg.
Diploma 1996
HEAO Bedrijfskunde voor de arbeidsmarkt - BK1
ARTRA Middle Management Arbeidsmarkt
MMA 2000 – 2001 certificaat behaald